hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 293
#1
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-07-08

Hetven százalékkal több rendelésre számít az eMAG Marketplace 2020-ban.

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-07-01

2020. július 1-ével elstartolt a Nébih chat alkalmazása: Nébo, a chatbot. 

#3
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-06-30

Egyelőre Budapesten és 5 vidéki városban, de mint mondták: "a házhoz szállításban rejlő lehetőségeket még messze nem merítettük ki!"

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-30

A cég újabb nyolc üzleténél nyílt lehetőség az elektromos autók akkumulátorainak feltöltésére.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-25

Érintésmentessé teszi vízadagolóit egy Bevi nevű cég.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-24

Mi lenne ha egy app segítségével felépíthetnénk majd lerombolhatnád a szobánkat?

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-06-12

Türelmi időszakot vezet be a NAV az online számlaadat-szolgáltatás ellenőrzésekor. 

#8
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-06-04

SuperShop pontgyűjtés és számos kényelmi szolgáltatás a MySPAR applikációban.

#9
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2020-05-27

Rekordméretű bírságok és a fogyasztók közvetlen kompenzációja – a GVH 2019. évi tevékenysége dióhéjban.

#10
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-05-20

Bár most úgy tűnhet, hogy visszatértünk a régi kerékvágásba, nem szabad megfeledkeznünk a vírus jelenlétéről.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.