hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 25
#1
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2019-02-18

Egyszerűbb lesz a szőlőültetvényeket veszélyeztető kártevők elleni támogatás igénylése.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-08

Állami pénzügyi segítség igényelhető az aranyszínű sárgaság elharapózásának megelőzéséhez.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-11-07

Az aranyszínű sárgaság fertőzése miatt növény-egészségügyi zárlatot rendeltek el a város déli részeiben.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-10-08

A Nébih irányításával az illetékes megyei kormányhivatalok felmérik az aranyszínű sárgaság jelenlétét.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-05-28

Idén korábban kell elkezdeni az amerikai szőlőkabóca elleni védekezést.

#6
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2018-03-09

Összesen 539 nevezés érkezett Soprontól Tokajig, az ország borvidékeiről a XVII. Országos Syngenta Borversenyre.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-02-15

A régióban megjelent a szőlő aranyszínű sárgasága betegség.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2017-12-20

Az illetékes megyei kormányhivatalok megkezdték a betegség felszámolását célzó intézkedéseket.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2017-08-25

A kukoricatáblák viszont csapnivalóan teljesítettek.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2017-08-24

A kártevő egyedei fejlődésük bármely stádiumában fertőzőképesek.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.