hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 192
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-13

Az idei termés valószínűleg elmarad a tavalyitól.

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-02-11

Így alakítják át az innovációk az élelmiszerlánc minden szakaszát.

#3
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-02-04

A hazai fogyasztói kosárban az uniós átlagnál nagyobb súlyt képviselnek az élelmiszerek, melyek áremelkedése az inflációt is meglódíthatja.

#4
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2019-01-30

Megfékezhetik-e pókok egy búzabetegség terjedését?

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-01-25

A NAK a vizsgálati eredmények becsű módszer szerint értékelt listáját ajánlati fajtalistaként kezeli.

#6
Store Insider
2019-01-24

Dilemmák, irányok és feladatok az agrármarketingben

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-01-10

Összefoglaló.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-12-20

Az anyag ellátási láncának átrendezése sok mélyszegénység sújtotta országot komoly jövedelemhez juttathatna.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-11-09

Rajta kívül már az összes őszi szántóföldi növényt learatták.

#10
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-10-25

Az aratás utáni 8-9 százalékos árnövekedés után újabb emelés jöhet.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.