hirdetés
2020. július. 12., vasárnap - Izabella, Dalma.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 443
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-07-01

1922 nyarán egy München melletti vendéglőben épp kifogyóban volt a sör.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-25

A világon először itthon mutatkozik be a Kozel termékcsalád új csomagolása

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-17

Ikonikus szórakozóhelyek nem létező saját márkás söreihez talált ki különleges arculatot egy grafikus. 

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-10

A személyi változások a cég kettő magyarországi üzletágát érintik.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-18

Külső segítséggel kívánja megújítani arculatát a hivatal.

#6
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-05-08

Szavazzon kedvenc boltjára!

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-04-15

Díjmentesen juthatnak hozzá a magyar cégek a Peak vállalati költségkártyájához.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-04-14

6 dolog, amit minden e-kereskedőnek tudnia kellene.

#9
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-04-02

Egy vidéki hipermarketet és három szupermarketet modernizált a SPAR mintegy 3,3 milliárd forintból.

#10
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-03-13

Exkluzív beszélgetés Burján Csabával az Unilever Food Solutions South East Europe  managing directorával.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.