hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 340
#1
Store Insider
2019-03-22

Elengedhetetlen a megfelelő mennyiségű és minőségű víz az agrárium számára.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-07

Remek ötletnek bizonyult a jégkármérséklő-rendszer üzembe állítása.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-05

Kontinensszerte megsanyargatja az olívatermést az időjárás.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-15

De nem is cikóriából.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-15

Ausztria kormánya több szervezettel karöltve intenzíven dolgozik a strapabíróbb növényfajták nemesítésén.

#6
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-02-04

A hazai fogyasztói kosárban az uniós átlagnál nagyobb súlyt képviselnek az élelmiszerek, melyek áremelkedése az inflációt is meglódíthatja.

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-01-29

Rohamosan terjed a cirok élelmezéscélú felhasználása.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-01-18

Közel 34 milliárd forint jut infrastrukturális-, eszköz- és humánerőforrás-hiány feloldására.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-01-10

Összefoglaló.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-12-17

A GKI idén 4,6 százalékos bővülésre számít.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.