hirdetés
2020. július. 15., szerda - Henrik, Roland.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 388
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-23

Ez óriási pszichés terhet jelent a termelőknek.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-15

A napokban véget ért az egyik legfontosabb hazai gyógynövény betakarítása.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-12

A tavaszi árpa, a zab, a magborsó és a cukorrépa vetése gyakorlatilag befejeződött.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-04-28

Az átlagosnak mondható hozamok ötödére számítanak a méhészek.

#5
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2020-04-24

A vízhiányos időszakban mesterséges vízpótlással még elkerülhető az aszály. 

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-04-21

Az Agrárminisztérium a tartósan vízhiányos időszak kihirdetését kezdeményezte a Belügyminisztériumnál.

#7
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2020-04-08

COVID-19: Az éhezők és rászorulók számára ez egy „krízis a krízisben”.

#8
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-04-02

A járvány miatti gyengülő kereslet és az olcsó olaj lenyomták az élelmiszerek nemzetközi árát.

#9
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2020-03-18

A gazdálkodóknak a 2019-es kárenyhítési évben is számos elemi káreseménnyel kellett megküzdeniük.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-02-26

A NAK rendezvénysorozattal segíti a hatékony vízgazdálkodás terjesztését.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.