hirdetés
2020. július. 14., kedd - Őrs, Stella.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 782
#1
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-06-30

Szupermenta csemegeuborka teszt.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-25

Számos áruházlánc tartja fontosnak a biztonságos hazai tojástermelés és a fenntarthatóság ügyét.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-25

Az áruházlánc számára kiemelten fontos a Vedd a hazait! kezdeményezés támogatása.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-19

A vásárlók visszajelzései alapján a 150-200 g-os kiszerelés egy fő számára túlságosan nagy adag.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-11

Pompás eredménnyel zárult az Auchan április közepén indított adományozási akciója.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-10

Az áruházlánc rajzpályázatán hat és tizenegy év közötti gyerekek vehetnek részt.

#7
Store Insider
2020-05-27

Az OMSZ munkatársainak 10 millió bizalompontot adott át az Auchan. A „Támogasd a hősöket!” akcióhoz a vásárlók is csatlakozhattak.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-25

Hét országnak, köztük két magyar szervezetnek ítélt meg rendkívüli támogatást az Auchan-csoport.

#9
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-05-15

Május végére végleg kivonja portfóliójából az egyszer használatos műanyagokat az Auchan.

#10
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-05-12

A járványhelyzetben is minél több hazai termelővel bővítené beszállítói körét az Auchan.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.