hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 700
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-26

A lakosság számára a legkülönbözőbb médiafelületeken próbálják vonzóvá tenni az ínyencséget a szervezők.

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-22

A tavalyi rekordévet is felülmúlhatja a kereskedelemben az idei húsvéti szezon.

#3
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-02-28

Magas színvonalon, folyamatosan képesek megfelelni az elvárásoknak a magyar zöldség- és gyümölcstermelők.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-25

A termékből Magyarországra is érkezett.

#5
Store Insider
2019-02-22

Átadták "Az év fogyasztóvédelmi referense" díjakat.

#6
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem >> Penny
2019-01-23

Az áruházlánc béren kívüli juttatások rendszerét is fejleszti.

#7
Store Insider
2019-01-18

Applikációval rendelték és Kínából hozatták a karácsonyi ajándékokat tavaly a magyar fiatalok.

#8
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-01-16

Megkérdeztük az áruházláncokat saját márkás stratégiájukról.

#9
Store Insider
2019-01-16

Immár három országos élelmiszerlánc forgalmazza a magyar gluténmentes sört.

#10
Store Insider
2019-01-14

Megállapodott az Auchan a 2019-es béremelésről a Kereskedelmi Alkalmazottak Szakszervezetével.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.