hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 732
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-09-19

Immár Romániában is belép a kiskereskedelmi ingatlanok piacára a budapesti székhelyű vállalat.

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-09-11

Az Auchan itthon forgalmazott saját márkás termékeinek 84 %-át hazai cégekkel fejleszti.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-09-02

Egy külső befektető bevonása tette lehetővé, hogy folytatódhasson a gyártás.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-08-30

Egy svájci szupermarketlánc is szemet vetett a magyar TE-FOOD blockchain alapú megoldására.

#5
Store Insider
2019-08-28

Kistermelő beszállítókat is gördülékenyen fogad az Auchan zöldségcsomagoló üzeme.

#6
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-08-14

Jelentősen megváltoztak a tanszerekkel kapcsolatos vásárlási szokások.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-08-13

A hőségben van, ahol megtriplázódik.           

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-08-12

Megkönnyíti az autizmussal élő emberek bevásárlását lengyelországi egységeiben az Auchan.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-08-07

A cég idén a tavalyinál is nagyobb forgalomra számít a Szigettel szomszédos áruházában.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-08-07

A szálláshelyek mellett jelentős összeget hagynak a vendéglőkben és a boltokban is.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.