hirdetés
2020. január. 18., szombat - Piroska.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 754
#1
Store Insider
2020-01-13

Dörnyei Krisztina Rita Csomagolásmenedzsment című könyve dizájn-, marketing- és gyártási szempontokkal.

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-01-08

Az Ynsight Research arra kereste a választ, hogy melyik üzletlánc a legnépszerűbb az online térben. 

#3
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-01-02

Prémium italokkal és többszáz tonna virslivel búcsúztak a magyarok az évtizedtől.

#4
Store Insider
2019-12-13

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. (x)

#5
Store Insider
2019-12-13

A Droga-interjú mellett rádiós és podcastos körkép, a Saatchi budapesti Pampers-fejlesztése, a Prezi új cucca és vagány 2020-as naptár ügynökségi barátaink jóvoltából!

#6
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-12-11

Elindult a juh- és kecskehús fogyasztást ösztönző kampány.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-12-04

Mindeközben az áruházlánc minden egységében jelnyelvi videótolmács szolgáltatás indul.

#8
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-11-25

283 tonna tartós élelmiszer segíti a nélkülözőket.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-11-20

A francia üzletlánc is részt vesz a Magyar Élelmiszerbank Egyesület karitatív karácsonyi akciójában.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-11-19

Országosan több mint 200 áruházban szervez karácsonyi adománygyűjtést a karitatív szervezet.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.