hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 748
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-12-04

Mindeközben az áruházlánc minden egységében jelnyelvi videótolmács szolgáltatás indul.

#2
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-11-25

283 tonna tartós élelmiszer segíti a nélkülözőket.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-11-20

A francia üzletlánc is részt vesz a Magyar Élelmiszerbank Egyesület karitatív karácsonyi akciójában.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-11-19

Országosan több mint 200 áruházban szervez karácsonyi adománygyűjtést a karitatív szervezet.

#5
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-11-15

Az esemény célja, hogy a figyelem középpontjába állítsa a kereskedelmet.

#6
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-11-13

Az áruházlánc két kollégája is szerepel az Európai Kereskedelem Napjának idei kitüntetettjei között.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-11-13

Egyre nagyobb a szakadék a kereskedelemben a munkáltatók között.

#8
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-11-07

Az Auchanban és a Tescóban is korzózott Frutti és Veggi.

#9
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-11-04

Életmentő berendezésre gyűjt a Tűzoltó utcai Gyermekgyógyászati Klinikának az áruházlánc.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-10-31

A rendezvény témája a szektorra jellemző trendek és jövőbeli megoldások kérdésköre volt.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.