hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 49
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-02-13

Digitális Információ Szolgáltatás és Technológia Fejlesztés címmel tartott konferenciát a NAK.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-02-12

Kétmilliárd forintból korszerűsítette eszközparkját a vállalat.

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-02-11

Fontos technológiai előrejelzések az SAP-tól.

#4
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-02-10

Összegzések és helyzetkép élelmiszeripari szektorokból.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-12-12

Sok cég kivár, mielőtt belevágna egy teljesen automatizált logisztikai beruházásba, ami érthető.

#6
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-12-06

Interjú az Agrosprint Zrt. vezetőivel, idősebb és ifjabb Fülöp Gáborral.

#7
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2019-12-05

Agrárszektor 2019 Konferencia: az élesedő piaci versenyben felértékelődő technikákat elemezték.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-11-15

A 100 millió euró értékű modernizáció 2020 elején kezdődhet meg.

#9
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-11-07

Ki tudja-e használni a DNS-adatbázisokat a kereskedelem?

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-10-24

Felmérték, hogy a szállítmányozóknál milyen lehet a helyes egyensúly a technológia és az emberi tudás terén.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.