hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 36
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-01

Folytatódik a digitális világ akadálymentesítése.

#2
Store Insider
2018-12-17

Szakmai randevú pezsdítette fel a Waberer’s belföldi áruszállítási és raktárlogisztikai ügyfeleinek életét.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-09-20

Az IKEA önjáró tereinek hét modellje között kávézó és zöldséges is szerepel.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-06-29

Az egyik legnagyobb amerikai kiskereskedelmi üzletlánc új szintre kívánja emelni az élelmiszer-rendelés élményét.

#5
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2018-06-15

Kiállítás nyílt a témában Szegeden.

#6
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-03

A magyar cégeket elsősorban a kompetencia hiánya hátráltatja.

#7
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2017-11-21

Tavaly a Kínába irányuló összes magyar export meghaladta az 500 milliárd forintot.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2017-11-21

Immár tapasztalataikat egyesítve keresnek új értékesítési lehetőségeket a kínai élelmiszer-kereskedelemben.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2017-10-03

A főváros méhlegelőit jelölő térkép is feltűnik az első hazai városi méhészeti projekt kiadványában.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2017-09-13

Lassan az önvezető autók is kigurulhatnak a közutakra…

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.