hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 6
#1
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2018-03-26

A korai húsvét és az olasz kereslet változása miatt csökkenhet idén a bárányexport.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2017-04-10

Külföldön a magyar bárány és a gyapjú iránt is elerőtlenedett a kereslet.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2017-03-17

A nyugat-európai országban 54 százalékos az önellátottság.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2015-03-29

Az állatok 95 százalékát Olaszországba exportálják.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2014-12-08

A tilalom csak az élőállatokra vonatkozik.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2014-04-10

A hazai, fiatal juhok 95 százalékát kiviszik az országból.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.