hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 19
#1
Store Insider >> pályázat
2018-10-10

„Válaszd a kiváló ízű, fenntartható és természetes juhhúst! Keresd az európait!”

#2
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2018-03-26

A korai húsvét és az olasz kereslet változása miatt csökkenhet idén a bárányexport.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2017-08-25

36,82 százalékkal múlja alul a globális átlagárat.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2017-01-11

A tokaji ecet és a dió sem marad majd ki belőlük.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2016-04-23

Külföldi és magyar diákok tolmácsolásában.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2015-12-10

December hónapban fogyasztjuk el az éves halmennyiség 40 százalékát.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2015-12-03

A korábbi évek és a mostani kilátások alapján várhatóan ismét kiugró lesz a kiskereskedelem ünnepi húsforgalma a karácsonyt megelőző napokban, hetekben. 

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2015-10-14

Ezzel már 54 tétel alkotja a legkiemelkedőbbnek ítélt magyar különlegességek lajstromát.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2015-05-13

Az olasz mellett új piacokat keresnek a friss juhhúsoknak.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2015-03-30

A múlt hagyományait idézi a húsvéti mulatság.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.