hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 191
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-15

Átlagosan 15 százalékkal lesznek magasabbak a fizetések.

#2
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-02-14

Gazdaságos megoldásra jutott az üzletlánc és a szakszervezet.

#3
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-02-04

A hazai fogyasztói kosárban az uniós átlagnál nagyobb súlyt képviselnek az élelmiszerek, melyek áremelkedése az inflációt is meglódíthatja.

#4
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem >> Penny
2019-01-23

Az áruházlánc béren kívüli juttatások rendszerét is fejleszti.

#5
Store Insider
2019-01-14

Megállapodott az Auchan a 2019-es béremelésről a Kereskedelmi Alkalmazottak Szakszervezetével.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-01-10

A megegyezés értelmében a vállalat munkavállalóinak jelentős része az idei évtől magasabb fizetést kap.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-01-03

Jelentős változásokat hoz a bértáblán a cafeteriarendszer módosítása.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-12-17

A GKI idén 4,6 százalékos bővülésre számít.

#9
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-12-03

A vállalat és a szakszervezetek tárgyalnak a jövő évi béremeléssel kapcsolatban.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-11-22

A karácsonyt még átvészeljük áremelkedés nélkül.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.