hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 17
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-01-04

A kuponok vásárlásáról készített kutatást a Bónusz Brigád és a GKI Digital.

#2
Store Insider >> rovataink >> reklámok
2014-09-22

Tudósítás a Marketing & Sales Napokról. 

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2013-03-01

Közel 45 százalékkal bővült tavaly az online kuponos piac: a 2011-es 4,5 milliárd forintos forgalom után tavaly 6,5 milliárd forintos forgalmat bonyolított le Magyarországon. 

#4
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2012-12-03

Az az idei karácsonyi forgalmat már egyértelműen meghatározhatja a netes vásárlás, így a pontgyűjtő, árengedményeket szervező cégek, közösségi vásárlási oldalak is komolyan labdába rúghatnak.

#5
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2012-08-16

A világ egyik vezető kuponos cége, az amerikai Groupon tőzsdei mélyrepülése megmutatta, hogy az eddigi út nem járható az ágazat számára.

#6
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem >> Tesco
2012-08-09

Már a Gatwicki repülőtéren is elindította virtuális-bolt szolgáltatását a Tesco. A hazatérő londoniak, s a turisták így már a leszállás után közvetlenül elintézhetik a bevásárlást okostelefonjaikról.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2012-04-19

Kisvállalkozóknak nyitott közösségi piacteret a vásárlói oldalt működtető Bónusz Brigád, amelyen azok a cégek kínálhatnak kedvezményesen termékeket és szolgáltatásokat, amelyek eddig nem tudtak megjelenni ott.

#8
Store Insider >> rovataink >> reklámok
2012-04-02

Az interaktív megoldások a közeljövő okos reklámjai, amelyekkel a televízió képernyőjén keresztül léphetünk interakcióba a távkapcsoló gombjai segítségével.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2012-03-03

Március elsején nyitotta meg boltját a Bónusz Brigád Budapesten. Az üzlet közösségi találkozóhelyként, ügyfélszolgálati pontként és egyben értékesítési helyként is szolgál majd.

#10
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2012-03-01

A Túró Rudi nyerte meg az év Facebook-brandje címet. Nem is csoda, hiszen "rajogótáborát könnyű bevonni bármilyen pöttyös őrültségbe". 

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.