hirdetés
2020. július. 12., vasárnap - Izabella, Dalma.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 989
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-10

Több tízezer gyermek asztalára jut idén is a Magyarok Kenyeréből.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-07

Már csak fenntarthatósági szempontból is számos pozitív hozadéka lehet a kutatásoknak.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-03

Meglehetősen visszafogott terméshozamokra lehet számítani.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-02

A gabonatermés és az élelmiszersegély iránti igény egyidejű növekedését jósolja 2020–2021-re a FAO.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-30

Az internetes felület többek között valós idejű riasztási információkat is tartalmaz.

#6
Store Insider >> rovataink >> ALDI-ajánlatok
2020-06-26

Az ALDI látványpékségének kínálatában mostantól megtalálható a helyben és frissen sütött rusztikus buci.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-17

Vegyszermentes zöldségtermesztési megoldások kidolgozására nyert támogatást a Zöldségmag Kft.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-11

Egyre kevesebb élelmiszer az, aminek látszik.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-10

A kijárási korlátozás csúcsán egyötödével nőtt a sör értékbeli forgalma.

#10
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-06-04

A FAO élelmiszerár-index szerint negyedik hónapja csökken az alapvető élelmiszerek piaci ára.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.