hirdetés
2020. július. 15., szerda - Henrik, Roland.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 82
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-22

Sorban jelennek meg az őstermelők helyzetét megkönnyítő jogszabályok.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-07-02

Az új szervezet fogja működtetni a Nemzeti Földalapba tartozó vagyonnyilvántartási rendszert.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-04

Ha az időjárási körülmények nem változnak, meredek drágulásnak indulhatnak a zöldségek és a gyümölcsök is.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-01-10

A január 1-én életbe lépő új szabályozás csökkenteni fogja a gazdálkodók bürokratikus terheit.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-10-18

Januártól 4 fontos ponton is egyszerűbb lesz az adózók élete.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-08-09

Borászati szempontból a 2018-as kiváló évjárat lehet.

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-17

Gazdaságfehérítés, bürokráciacsökkentés, önkéntes jogkövetés.

#8
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2018-05-29

Továbbra is Légli Ottó áll a szőlész-borász szakmai önkormányzat élén.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-04-18

Az éttermi dohányzás betiltása jelentős szerepet játszott a visszaesésben.

#10
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-04-10

Krisán László elnök távozik a Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara éléről.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.