hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 366
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-02

Az élelmiszerek frissességi szintjének meghatározására alkalmas érzékelőket nyomtatgatnak Iowában.

#2
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-06-23

Interjú Alberto di Leóval, az Unilever Magyarország ügyvezető igazgatójával.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-09

Amerikai tudósok glükózfaló baktériumok bevetésével kívánnak részt venni az élelmiszerpazarlás elleni harcban.

#4
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-05-22

Fenntartható higiéniai megoldást fejlesztett a Geometry a kiskereskedelmi szektornak.

#5
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-05-07

A GVH is részt vesz a COVID-19 járvánnyal összefüggésben népszerűsített termékek nemzetközi ellenőrzésében.

#6
Store Insider
2020-05-07

Magas a kockázata annak, hogy halálos betegséget okozó baktérium szaporodik el a vízrendszerekben.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-04-21

A kimutatott mikroorganizmusok a nagy kockázatú fertőzések ellen alkalmazott antibiotikumoknak is ellenállnak.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-04-17

Elszabadult a Xylella fastidiosa.

#9
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-04-07

Miből állnak ezek az oldatok, mi garantálja a hatékonyságukat, és hogyan vizsgálják azokat?

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-04-06

A javaslatok a bevásárlást és az étkezést is érintik.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.