hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 354
#1
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-07-29

Számolgathatnak a kisboltok, hiszen 2021-től kötelező lesz a bankkártyát elfogadni. De miért is nem kártyáznak szívesen most?

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-27

Az elektronikus fizetést preferáló vevőket akkor is ki kell majd szolgálni, ha semennyi készpénz sincs náluk.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-20

Nemsokára az összes online kasszát használó boltos számára kötelező lesz az elektronikus fizetések elfogadása.

#4
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-06-19

Reacty Digital: idén 950 milliárd forint körül alakulhat a hazai online kiskereskedelmi forgalom.

#5
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-06-12

A netezők csupán 14 százaléka fizet az okostelefonjával.

#6
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-06-05

Népszerű lett az idősek körében is a házhoz szállítás az Allee adatai szerint.

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-06-03

2021-től kötelező lesz a bankkártyás fizetési lehetőség ott, ahol online kassza van.

#8
2020-05-30
10:00:00

A Store Insider első letölthető online konferenciája! #FMCGwebkonf - Koronavírus, ami megfertőzte a gazdaságot, avagy a járvány hatásai több szemszögből.
A szakmai anyag egy hónapig elérhető!

#9
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2020-05-27

Rekordméretű bírságok és a fogyasztók közvetlen kompenzációja – a GVH 2019. évi tevékenysége dióhéjban.

#10
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-05-20

Bár most úgy tűnhet, hogy visszatértünk a régi kerékvágásba, nem szabad megfeledkeznünk a vírus jelenlétéről.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.