hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 315
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-08-23

Egyre nagyobb csinnadrattával lehet csak átlépni a fogyasztók ingerküszöbét.

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-08-21

Komoly változások jönnek, melyek elsősorban az online és a bankkártyás vásárlást érintik.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-08-16

Egy alsós gyerek tanévkezdéssel kapcsolatos kiadásai 2018-ban 48 ezer forintot tettek ki.

#4
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-08-08

Szeptember 14-től kötelező lesz a biztonsági kód használata az online vásárlásoknál az Európai Unión belül.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-08-06

A technológia átalakítja a mobilos és az online megoldások piacát.

#6
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-08-02

Hamis SPAR-utalványokkal próbálják becsapni a netezőket, hívta fel a figyelmet az üzletlánc a Facebook-oldalán.

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-07-29

A magyarok a legnyitottabbak a digitális megoldások alkalmazására a régió országai közül.

#8
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-07-18

A Gazdasági Versenyhivatal javaslatai a bankkártya-elfogadás ösztönzésére.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-06-28

Újabb bizonyíték, hogy a Coca-Cola és a PepsiCo függetleníteni akarja magát a műanyag palackoktól.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-06-26

A magyarok körében legkevésbé ismert és használt fizetési módok a virtuális tárca és a prepaid kártya.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.