hirdetés
2020. január. 19., vasárnap - Sára, Márió.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 326
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-01-16

Túl a Black Friday-en: ezek voltak 2019 legszezonálisabb online rendelt termékei.

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-01-08

Hangvezérelt fizetés okoshűtővel? Így fogunk fizetni 2020-ban.

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-01-06

Alapvető változások jönnek a pénzügyek intézésében 2020-ban.

#4
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-12-09

Komoly konkurenciát kapnak a bankok 2020-ban a pénzügyi szolgáltatásokban.

#5
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-11-06

A hazai élelmiszerkereskedelmi statisztikák jól mutatják, hogy itt az önkiszolgáló kasszák ideje.(x)

#6
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-10-31

A Jeff egy startup vállalkozás, amelynek innovatív franchise üzleti modellje hamarosan magyar piacon is elindul.  

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-10-16

Az idei új telepítésekkel együtt év végére már a SPAR 92 üzletében lesz elérhető a szolgáltatás.

#8
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-10-03

Kibővített szolgáltatásokkal, trendi belső kialakítással nyitott újra az Oktogon téri étterem.

#9
Store Insider
2019-09-30

Megnyitott az E.ON CNG-kútja Székesfehérváron.

#10
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-09-19

Új felügyeleti egység az ételautomatáknál, melyeknél már paypassal is lehet majd fizetni. 

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.