hirdetés
2020. július. 15., szerda - Henrik, Roland.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 203
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-22

2019-ben magyarországi történetének legjobb évét zárta a vállalat.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-10

Hosszú idő után először mérséklődött éves szinten a boltok forgalmának volumene.

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-06-02

Törzsvásárlói attitűdöket vizsgált a Tesco. 

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-27

Számos piaci szereplőnél lehet indokolt az állami segítségnyújtás.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-15

2010 óta 25 ezerrel lett kevesebb az üzlet.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-04-16

Valóban csak a multinacionális láncok fognak fizetni?

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-03-31

A kereskedők is emelt árszinten vásárolnak.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-03-17

A szervezet tagvállalkozásai szigorú egészségügyi és biztonsági követelmények alapján végzik tevékenységüket.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-03-05

A SPAR honosította meg Magyarországon a negyed évszázada még ismeretlen hipermarket-formátumot.

#10
Store Insider
2020-01-22

Tovább bővíti Pricer elektronikus polccímke rendszerét a Best Buy!(x)

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.