hirdetés
2020. május. 31., vasárnap - Angéla, Petronella.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1242
#1
Store Insider >> pályázat
2020-05-29

Új, jelentős értékű pályázati csomagot hirdet az agrártárca.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-28

A termelők és a baromfiiparban tevékenykedő élelmiszeripari cégek is részesülhetnek a forrásból.

#3
Store Insider
2020-05-22

Az agráriumban és az élelmiszeriparban is.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-22

A járványhelyzet miatt ugyanakkor kicsit más keretek között fog sor kerülni az eseményre.

#5
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-05-12

A járványhelyzetben is minél több hazai termelővel bővítené beszállítói körét az Auchan.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-11

A gyümölcsök ára például éves szinten több mint 30 százalékkal emelkedett.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-06

Nagy István a harmadik országokból származó behozatal szabályainak felülvizsgálatát kezdeményezte Brüsszelben.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-05

Az intézkedés elsődleges célja a betegség továbbterjedésének megakadályozása.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-04-30

Battonyán és Nagykamaráson is kimutatták a vírust.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-04-28

A szakmai szervezetek a harmadik országokból érkező import átmeneti korlátozásával kezelnék a helyzetet.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.