hirdetés
2020. augusztus. 13., csütörtök - Ipoly.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1258
#1
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2020-08-03

Több mint 100 kiállító, 6 ezer négyzetméter épített területen várja a rendezvény látogatóit.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-17

Országszerte 651 üzletben tartott „zászlóellenőrzést” a Nébih.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-15

Már nem sokáig kérelmezhető támogatás baromfi- és sertéstartó telepek járványvédelmi célú fejlesztéséhez.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-13

Indulhat az újratelepítés.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-09

A madárinfluenza-járvány nem okoz érdemi áruhiányt a belföldi piacon.

#6
Store Insider
2020-07-08

A koronavírusok főleg légúti megbetegedéseket okoznak, de vajon terjednek-e élelmiszerek útján?

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-08

Az öt új épületben 14 500 négyzetméternyi területen rendezkedtek be baromfitartásra.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-06

Útmutató.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-02

A gabonatermés és az élelmiszersegély iránti igény egyidejű növekedését jósolja 2020–2021-re a FAO.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-01

Ezentúl a juh-, a kecske- és a baromfihús esetében is egyértelműen kell feltüntetni a származási országot.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.