hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 35
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-01-20

5 százalékkal több céget alapítottak, és 3,6 százalékkal kevesebb cég szűnt meg tavaly.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-09-26

Tíz év óta először.

#3
Store Insider
2019-07-12

Interjú a Variola Zrt. fiatal tulajdonosával, Müller Ádámmal.(x)

#4
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2018-07-16

Technológiai fejlesztések kellenek a hatékonyságnöveléshez.

#5
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2018-01-26

Az OKSZ is támogatja a kisvállalkozások adókedvezményét.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2017-03-06

Tavaly októberben rendelték el az egykor szebb napokat látott cég felszámolását.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2017-01-27

Változások várhatók a zöldítési és termeléshez kötött támogatásokban.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2016-01-07

A cégek forgalma egy év alatt 20 százalékot nőtt.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2015-08-01

Az Unió illetékes szervei már a kormányt is felkeresték az ügyben. 

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2014-11-04

Szedi áldozatait a kiélezett szolgáltatási verseny.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.