hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 965
#1
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-08-05

Szépségipari trendek, változó fogyasztói szokások - első kézből, Vladimir Cuturilo-tól.

#2
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-08-04

A Henkel többségi részesedést szerzett a gyorsan növekvő, közvetlen fogyasztói (D2C) üzletben.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-31

Hedonista túlélőkre és családos otthonteremtőkre oszlik a nemzedék.

#4
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-07-27

Ebből a helyzetből nyertesen jöhet ki Magyarország.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-24

Elindul a Nemzeti Exportvédelmi Program.

#6
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-07-23

 A CER Csoport új mozdonyok beszerzésére fordít 2,2 milliárd forint összegű tőkebefektetést.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-23

A most aláírt megállapodás 5 éves időtartamra vonatkozik.

#8
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-07-22

BNP Paribas Cardif: jóval motiváltabban dolgozunk a válság hatására és az állásunkat is jobban féltjük.

#9
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-07-17

Folytatódik az Európai Friss Kalandok program Fruttival és Veggivel.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-16

A pandémia okozta bizonytalanságok globális szinten beárnyékolják a középtávú mezőgazdasági kilátásokat.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.