hirdetés
2020. július. 12., vasárnap - Izabella, Dalma.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 51
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-19

Japán tudósok rájöttek, miként lehetne mesterséges módszerekkel helyettesíteni a beporzó méhek munkáját.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-20

Napról napra égetőbb a kérdés.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-19

A tárca épületének erkélyére telepített kaptárban 50-60 ezer méhegyed dolgozik.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-01-28

Az agrárminiszter szerint az Európai Bizottságnak újra kell nyitnia a mézirányelvről szóló dossziéját.

#5
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-12-10

Konferenciát tartott a szegmens fenntarthatóságáról a Magyar Édességgyártók Szövetsége.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-11-18

Csaknem kétszázezer gyermek kóstolt mézet az akció keretében.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-10-24

Az Európai Parlament túl engedékenynek találta a méhek védelmét célzó európai bizottsági rendeletet.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-06-18

Az Európai Bizottság a következő három évben uniós szinten 120 millió euróval patronálja a szektort.

#9
Store Insider
2019-04-30

A megporzás évének nyilvánította 2019-et az agrárminiszter: a hazai méhállomány megőrzése a cél.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-22

Aggasztó jelentést adott ki a világ élelmezésének kilátásairól a FAO.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.