hirdetés
hirdetés
hirdetés
2020. október. 23., péntek - KÖZT.KIKIÁLT., Gyöngyi.
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1728
#1
Store Insider >> Márka
2020-10-22

Ismét napirendre kerülhet a mezőgazdasági termelők tulajdonszerzése az élelmiszerkereskedelemben, ha a kormány felvállalja egy agrárgazdasági „new deal” megalkotását.

#2
Store Insider >> Kereskedő
2020-10-21

A Lidl Akadémia Plusz első rendezvénye bebizonyította, hogy milyen jelentős támogatást jelent a hazai élelmiszeripar képviselői számára.

#3
Store Insider >> Márka
2020-10-16

Befejeződött az egykori Kika lakberendezési áruházak átalakítása, a lezárult márkaváltás révén mostantól XXXLutz nevén működnek tovább az üzletek.

#4
Store Insider >> Kereskedő
2020-10-12

Elindult a nagy összesítés: a Nébih utána jár,  milyen ma a hazai és a külföldi termékek aránya az üzletekben.

#5
Store Insider >> Kereskedő
2020-10-12

A Nemzeti Agrárgazdasági Kamara az ALDI vezetőivel egyeztetett arról, hogy tovább növeljék a magyar beszállítók arányát. 

#6
Store Insider >> Márka
2020-10-08

A Mars erdőirtástól mentessé tette pálmaolaj-ellátási láncát, amikor is a pálmaolaj-beszállítói hatalmas többségével megszüntette az együttműködést.

#7
Store Insider >> Márka
2020-10-07

Nagy érdeklődés az első Lidl Akadémia Plusz beszállítói fórumon.

#8
Store Insider >> Márka
2020-10-07

A hazai termelők támogatására és beszállítói partnerkörének további bővítésére a Lidl Magyarország ’Lidl Akadémia Plusz’ néven komplex edukációs programot indít.

 

#9
Store Insider >> Márka
2020-10-05

Előremutató lépést tesz ökológiai lábnyoma további csökkentéséhez a higiéniai papírtermékeket gyártó, piacvezető Vajda-Papír.

#10
Store Insider >> Kereskedő
2020-09-24

Az elmúlt tizenkét évben jelentősen megnövekedett az Auchan áruházakban kapható magyar termékek aránya, mert a helyi és szezonális termékek forgalmazása központi helyen szerepel a vállalat stratégiájában.

hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

hirdetés

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Újrahasznosítottuk 2019 egyik legsikeresebb KREATÍV rendezvényét: itt a Green Wave 2020! November 18-án fókuszban a fenntarthatóság és a marketing!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!