hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 404
#1
Store Insider
2019-02-07

Az indiai kormány a korábbi kétszeresére emelte a vöröshagyma exporttámogatását.

#2
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2019-02-01

Az agrárkutatás soha nem látott kihívások előtt áll.

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-01-21

Nem csak a hulladék-újrahasznosításról szól a körkörös gazdaság.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-01-18

A közönséges pálmasodró emésztőrendszerének sajátossága csak részben oka a rendkívül magas árnak.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-01-14

A hagymaágazatot érintő legfontosabb kérdések túlnyomó része  megvitatásra került a találkozón.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-01-10

Összefoglaló.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-11-19

A jelentés számos, az élelmiszer-ellátó rendszer egészségre vonatkozó cselekvési javaslatot fogalmaz meg,

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-11-09

Rajta kívül már az összes őszi szántóföldi növényt learatták.

#9
Store Insider
2018-10-29

Lendületet adhat a sárgarépa-termelésnek az új feldolgozóüzem.

#10
Store Insider
2018-10-25

Az évente feldolgozott csemegekukorica 95 százalékát több mint 20 európai országba exportálja a Bonduelle.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.