hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 630
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-10-17

A 30 százalékot 2019-ben is meghaladhatja a növekedés üteme.

#2
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-10-15

Újgenerációs bevásárlóközpontok trendjei a közép-kelet-európai régióban.

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-10-14

Bemutatjuk a 10 nevesített fogyasztói kategória jellemzőit.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-10-11

A kaposvári áruházat a tervek szerint 2020 végén vehetik birtokba a vásárlók.

#5
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2019-09-30

Meghívásos tenderen választotta ki magyarországi vezető kommunikációs ügynökségét az ECE.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-09-19

Immár Romániában is belép a kiskereskedelmi ingatlanok piacára a budapesti székhelyű vállalat.

#7
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-09-03

Egyszerre több mint 400-an dolgoznak az őrmezői Etele Plazán, és ez a szám hamarosan több mint a duplájára nő.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-08-29

A Duna Plázában, illetőleg Tatabányán kezdték meg működésüket az áruházak.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-08-12

Megkönnyíti az autizmussal élő emberek bevásárlását lengyelországi egységeiben az Auchan.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-07-24

Többek közt postát, éttermeket, butikokat és gyógyszertárakat alakítanak ki.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.