hirdetés
2020. május. 31., vasárnap - Angéla, Petronella.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 642
#1
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-04-09

Elindult az új INTERSPAR építése Kaposváron. A teljes beruházás mintegy ötmilliárd forint értékű.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-04-01

A válasz egyértelmű: június 30-ig nem.

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-03-31

A magyar mezőgazdaság és az élelmiszeripar 25 millió ember ellátására képes - állítják.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-03-25

Az árusoknak és a vásárlóknak is be kell tartani az óvintézkedéseket.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-03-13

A szövetség több tanácsot is megfogalmazott a bolti vevők számára az új koronavírus elleni védekezéshez.

#6
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-02-26

Budapesten állt össze Magyarország legnagyobb egybefüggő homlokzati üvegfala.

#7
Store Insider
2020-02-25

A csomagpontos szállításnak költségcsökkentő, hatékonyságnövelő és vásárlásösztönző hatása is lehet, de persze nem mindenkinek ugyanaz fontos, amikor az átvételi lehetőségek közül választ.

#8
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-02-10

Tudatos odafigyeléssel megelőzhető az élelmiszer eredetű megbetegedések 70%-a.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-01-21

Az utóbbi időben megcsappant a bérlők száma a vásártéren.

#10
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-12-07

A csomagolópapírnál már csak képeslapból dobunk ki többet.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.