hirdetés
2020. július. 15., szerda - Henrik, Roland.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 85
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-17

Kerékpárokkal könnyíti az irodai dolgozók visszatérését a Szentkirályi Magyarország elnöke.

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-01-16

Túl a Black Friday-en: ezek voltak 2019 legszezonálisabb online rendelt termékei.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-01-16

Bár komoly megtakarítást jelenthet, itthon kevesen ismerik a megosztáson alapuló gazdaság előnyeit.

#4
Store Insider
2019-09-25

Több mint 150 pályázat érkezett az Energy Globe versenyre.

#5
Store Insider
2019-08-23

Derült ki a Kométa Mindennapok felmérésből.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-06-12

A hulladékderbi a pillepalackhajók megépítésével indul pénteken, vasárnap reggel pedig elindul a mezőny.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-23

Az „okos bevásárlóközpont” nemsokára szerkezetkész állapotba kerül.

#8
Store Insider
2018-12-10

Karácsonyi összefogásra buzdít a Budapest Bike Maffia és a Zin.

#9
Store Insider
2018-12-05

Exkluzív interjú Giacomo Pedranzinivel, a Kométa 99 Zrt. ügyvezető igazgatójával.

#10
Store Insider
2018-10-05

Újabb különleges energiaitallal rukkolt elő a HELL.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.