hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1305
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-05-23

A vásárlás intenzitásának növekedése jelenti a bővülés alapját.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-15

A Spice Communication készítette az áruházlánc kampányát.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-10

A Prevail Co. Kft. másfél milliárd forintból valósítja meg a beruházást.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-08

A dm idén kilencedik alkalommal hirdeti meg a Nap gyermekei pályázatot.

#5
Store Insider
2019-04-30

A megporzás évének nyilvánította 2019-et az agrárminiszter: a hazai méhállomány megőrzése a cél.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-30

Idén a generációváltás volt a rendezvény központi témája.

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-04-25

Életmódra hangolt vásárlás, fogyasztókra hangolt stratégia - ez az idei FMCG TOP mottója.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-23

Az 54 négyzetméteres ingatlan modern, zöld lakókörnyezetben található.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-16

Korántsem hullott azonban belőle elég.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-09

A Rossmann+ hűségprogramot népszerűsítik. A Progressive készítette.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.