hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 16
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-07

Ázsiában hódít a Te-Food blockchain-alapú megoldása.

#2
Store Insider
2019-02-20

A VAKT egy jól működő példa a blockchain alkalmazására az energetikában.

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-02-11

Így alakítják át az innovációk az élelmiszerlánc minden szakaszát.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-01-23

A közepes és a nagy élelmiszeripari vállalatok ismereteinek bővítését célozta a tanácskozás.

#5
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-01-11

Versenyelőnyt jelenthet - mégis csupán a cégek negyede költ a technológia fejlesztésére.

#6
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-12-14

Kiskereskedelmi app is használja itthon a technológiát.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-11-27

Vietnám után a cég öt további országban vezeti a blokklánc alapú nyomonkövetési rendszert.

#8
Store Insider
2018-10-25

Amekkora marhaságnak tűnik az ötlet, annyira jól néz ki a főzde, a sör, és még a technológia is piacképes.

#9
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-10-18

Élelmiszerbiztonsági kompetencia központ a Debredeni Egyetemen.

#10
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-16

Retail Konferencia a vásárlói élmény jegyében - eBlokk és TE-FOOD az újdonságok között.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.