hirdetés
2020. március. 28., szombat - Gedeon, Johanna.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 107
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-03-19

A piac nem számít üzletnek, a nagykernek is le kell állnia - nyitvatartás üzlettípusonként.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-02-12

Kereskedő és webáruházi technikus, ez az egyik, valamint kereskedelmi értékesítő, a másik.

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-02-03

Az Európai Bizottság szakportálján tovább nőtt a bolti eladó állásokat kínáló hirdetések száma.

#4
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-01-09

A minimálbérek emelése alulról tolja, a munkaerő hiánya felülről húzza a béreket a boltos világban is.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-11-06

A webpiac térnyerése csupán egy a faktorok között.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-11-04

Az élelmiszer-értékesítés területén a zöldséges, vagy a halas boltok eladói keresik a legkevesebbet.

#7
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-10-31

Folyamatosan emelkedik az eladók létszáma, mégis óriási a hiány, ami a betöltetlen álláshelyek statisztikáiból is látszik.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-10-17

A 30 százalékot 2019-ben is meghaladhatja a növekedés üteme.

#9
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-09-20

A minimálbér emelése alulról tovább tolta, a munkaerőhiány felülről húzta a béreket.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-08-07

A szálláshelyek mellett jelentős összeget hagynak a vendéglőkben és a boltokban is.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.