hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1051
#1
Store Insider
2019-03-22

A magyar mezőgép-piac 2018-ban is dinamikusan növekedett, ezzel rekordforgalmat ért el.

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-20

A Nagy István agrárminiszterrel készített exkluzív interjú teljes változata. 

#3
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2019-03-18

Londonban és Düsseldorfban népszerűsíti a magyar termékeket az Agrármarketing Centrum.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-14

Világszerte nívósnál nívósabb nemzetközi versenyeken díjazzák aranyérmekkel a cég italait.

#5
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-11

Hazai élelmiszeripari szereplők értékelnek - 130 milliárd forint a tét.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-11

Átszámítva 11 000 000 forintot kell kifizetni érte.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-08

A színésznő tulajdon ízlése szerint házasított italok alkotják majd a brand kínálatát.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-07

A 2018-as évjáratú borok közül 48-at ismertek el aranyéremmel a zsűrit alkotó szakértők.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-06

Egy fiatal cég új találmánya radikálisan csökkentheti a borágazat ökológiai lábnyomát.

#10
Store Insider
2019-03-04

Sokáig a Tokaj neve egyet jelentett az édes borokkal, de ma már a száraz borok is méltók a fogyasztók figyelmére.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.