hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1095
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-10-10

Idén a villányi Günzer Tamás vállalkozása érdemelte ki az elismerést.

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-10-03

Idén 50 díjnyertes különlegesség és 70 toplistás magyar bor is szerepel a kínálatban.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-09-23

A nyertes 1 millió forintot kap külföldi gyakorlatra.

#4
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2019-09-13

Mintegy 70 milliárd forint támogatásban részesülhetnek idén az élelmiszeripari vállalkozások és borászatok a vidékfejlesztési programban.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-09-12

A rendezvény célja a hazai borexport elősegítése.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-09-09

A telített hazai pincék, illetve a megtelt európai piac súlyos nyomás alá helyezi a hazai borászatokat.

#7
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-09-06

Németországban kiosztották az év utolsó nagy borversenyének díjait.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-09-06

A minőségi borok értékesítésének támogatására 3,5 milliárd forint tervez elkülöníteni az agrártárca.

#9
Store Insider
2019-08-28

Idén az Egri Borvidék mutatkozhat be a 28. Budapest Borfesztivál vendégrégiójaként.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-08-27

A kérdőív célja a hazai borkedvelők igényeinek felderítése.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.