hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1081
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-07-16

A rendezvénysorozaton az egri borok kiemelt szerephez jutnak.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-07-15

A cég összetett élelmiszeripari beruházást valósít meg az összegből.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-07-09

Az országok garmadáján átívelő ellenőrző-hadjáratokban a magyar hatóságok is tevékenyen részt vettek.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-06-26

A Koch Borászat lett a rendezvény legnagyobb nyertese.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-06-24

A közösségi médiát használók nyári borfogyasztási szokásairól készült felmérés.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-06-14

Egyedi játékkal hívta fel a borkedvelők figyelmét a vadonatúj Lovassy LIFE (bor)termékvonal.

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-06-12

Számos új termékkel készül az ALDI a grillszezonra.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-06-12

A Prügyi Mg. Zrt. által szervezett Őszi Kalászos Fajtasor Bemutatón Feldman Zsolt is beszédet mondott.

#9
Store Insider
2019-06-11

Fröccsben a rozé, prémiumborként a fehér tarol a fesztiválokon.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-06-11

2018-ban Magyarországon 392 ezer tonna borszőlőt szüreteltek.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.