hirdetés
2020. május. 30., szombat - Janka, Zsanett.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1135
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-25

A Szupermenta termékteszten vizsgált Irsai Olivér borok gyakorlatilag kifogástalannak bizonyultak.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-04-24

A szervezők a hazai és nemzetközi járványhelyzetet szem előtt tartva hozták meg a döntést.

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-04-22

Havi 10.000 termék ingyenes megjelenítését kínálja az Italkereső.hu oldalán minimum 2 hónapon át.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-04-17

Megőrizte a legnagyobb magyar borexportőri címét a vállalat.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-04-17

Az ital gyártója palackonként 500 forintot adományoz egy jótékonysági alapítvány számára.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-04-09

Együtt sarkall az online termelői borrendelésre a Hegyközségek Nemzeti Tanácsa és az Agrármarketing Centrum.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-04-06

A gyűjtemény csomagolása első pillantásra sokak számára megtévesztő lehet.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-03-26

Az USA által kivetett behozatali vámok sok európai borexportőrt rendkívül nehéz helyzetbe hoztak.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-03-16

Aranyainak számát a járvány miatt a cégnek idén már nem lesz lehetősége tovább gyarapítania.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-03-12

Idén 308 bor szállt ringbe a megmérettetésen.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.