hirdetés
2020. augusztus. 13., csütörtök - Ipoly.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1146
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-08-11

Az elmúlt évtized egyik legjobb minőségű termésére számít idén a neszmélyi Hilltop borbirtok.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-08-11

Súlyos gazdasági károkat okoznak az Európába beáramló és a világban megtalálható hamis borok.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-08-06

Új források szabadulnak fel a HORECA szektorban és a borturizmusban érintett termelők számára.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-30

Európán átívelő borhamisító bűnszervezetet lepleztek le a spanyol hatóságok.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-17

Ismét megrendezik a Pezsgőkonferenciát Etyeken.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-09

Jelenléte az üvegpalacknál sokkal kisebb terhet ró a természetre.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-29

Szavaztak az ötvenek.

#8
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-06-24

Az áruházlánc prémium sajátmárkás termékei között magyar finomságok is vannak.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-23

A borok üvegcsomagolása az anyag összes jó tulajdonsága ellenére az újrahasznosítás problémájával küzd.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-22

Pályázatok nyílnak a szőlőtermesztők és borászatok számára a járvány okozta gazdasági károk enyhítéséhez.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.