hirdetés
2020. augusztus. 09., vasárnap - Emőd.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 5155
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-08-07

Élelmezési célú vizsgálathoz segítettek világra egy génszerkesztett borjút Kaliforniában.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-08-06

Jövőre lecserélik a háztartási nagygépek energiafogyasztását jelző eddigi matricákat.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-08-06

Új források szabadulnak fel a HORECA szektorban és a borturizmusban érintett termelők számára.

#4
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-08-05

Szépségipari trendek, változó fogyasztói szokások - első kézből, Vladimir Cuturilo-tól.

#5
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-08-04

A Henkel többségi részesedést szerzett a gyorsan növekvő, közvetlen fogyasztói (D2C) üzletben.

#6
Store Insider >> rovataink >> Mentes-M
2020-08-04

A Szentivánéji Álom az idei országtorta hozzáadott cukor nélkül.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-08-04

Három évtized után először.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-08-04

Ezentúl az egész ország területén vásárolhatunk otthonról is a vállalat webáruházából.

#9
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-08-03

A boldogságot kutatta az idén 90 éves Medve sajt. A beérkezett válaszok elemzésében Ráskó Eszter pszichológus volt a márka segítségére.

#10
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-08-03

Interjú a dm megújult kínálatának kialakításáról Kanyó Rolanddal, a dm marketing és PR menedzserével.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.