hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 20
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-06

Egy fiatal cég új találmánya radikálisan csökkentheti a borágazat ökológiai lábnyomát.

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-01-21

A borimport tavaly 63 százalékkal csökkent, az export óriásit nőtt.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2017-10-10

Az Auchan áruházlánc három hetes őszi borvásárának megnyitóján beszédet mondott az agrárminiszter is. /Frissített/

#4
Store Insider
2017-06-16

Borászati és szőlészeti szabályozásokról valamint az uniós borkereskedelem akadályairól lesz szó.

#5
Store Insider >> borfesztivál
2016-12-12

A szervezet idén harmadik alkalommal ítélte oda a Par Excellence elismerést.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2016-12-08

Ismertette véglegesített cselekvési tervét a jubiláló Hegyközségek Nemzeti Tanácsa.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2016-09-22
#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2016-09-02

A SPAR Magyarország beszerzési csoportvezetője a közelmúlben vehette át a VinCE magazin által alapított VinCE Awards versenyen „A legjobb borbeszerző” címet.

#9
Store Insider >> borfesztivál
2015-10-15

A szölő felvásárlási árának jelentős emelkedése a ludas.

#10
Store Insider
2015-03-08

Tíz kategóriában díjazták a borvilág szereplőit.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.