hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 247
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-01

A forgalmazható italmárkák körének korlátozását tiltó törvénymódosítási javaslat számos jogi kérdést felvet.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-26

A Borsodi Sörgyár bemutatja új termékportfoliójának második tagját.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-12

Új taggal bővült a Borsodi Friss termékcsalád.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-04-03

Az első adásban Hajdú B. István volt az egyik kvízmester.

#5
Store Insider
2020-03-26

A #Maradjotthon a hazai piac első teljesen home-office-ban, telefonokkal leforgatott reklámja.

#6
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-03-20

Ennek eredményeként rukkoltak elő a Borsodi Hoppy-val. 

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-11-26

A söripar nagy gyártói támogatják az etikus reklámozást.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-10-21

A munkájuk eredményeként az intézményben lévők rendezettebb környezetben tölthetik el a mindennapjaikat.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-07-17

2016 óta folyamatosan nő a hazai sörgyártással foglalkozó vállalkozások száma.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-06-17

Beruházásainak köszönhetően regionális gyártási központtá válhat a vállalat.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.