hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 11
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-04

A MTÜ szakmai szervezetekkel együttműködésben hozta létre.

#2
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2018-03-22

Tokaj-Hegyalján jött létre az országban egyedülálló NMR Borlabor.

#3
Store Insider >> borfesztivál
2016-12-23

Szinte elképzelhetetlen az ünnepi asztal valamilyen természetes édes bor nélkül.

#4
Store Insider >> borfesztivál
2016-08-04

Minden borvidéknek meg kell határoznia italainak jellegzetes stílusjegyeit.

#5
Store Insider >> borfesztivál
2016-06-24

A megállapodás következményeként 5 éven belül 10 százalékkal emelkedhet a magyar borok fogyasztása Izraelben.

#6
Store Insider >> borfesztivál
2014-12-16

Kínát és az USA-t is meghódítaná a borkülönlegesség.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2014-12-08

A két kategória „krémjét” mutatja be a kiadvány.

#8
Store Insider >> borfesztivál
2014-04-01

A minőségi szőlő- és bortermelésre történő áttérés a kulcs a magyar borok sikeréhez.

#9
Store Insider >> borfesztivál
2014-03-24

Változatlan mennyiség mellett is gyors ütemben bővül a nyugat-európai államba irányuló magyar borexport értéke.

#10
Store Insider >> borfesztivál
2014-03-19

Sikeres volt a világ legnagyobb Kéknyelű kóstolója.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.