hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 746
#1
Store Insider
2019-03-07

Ismét a csúcsboroké lesz a főszerep áprilisban a 10. VinCE Budapesten.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-07

A 2018-as évjáratú borok közül 48-at ismertek el aranyéremmel a zsűrit alkotó szakértők.

#3
Store Insider
2019-03-04

Sokáig a Tokaj neve egyet jelentett az édes borokkal, de ma már a száraz borok is méltók a fogyasztók figyelmére.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-04

A MTÜ szakmai szervezetekkel együttműködésben hozta létre.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-28

Egerben lesz a Magyar Sommelier Bajnokság elődöntője.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-27

30 díjnyertes pincészet termékeit kóstolhatták meg a résztvevők az üzleti rendezvényen.

#7
Store Insider
2019-02-20

Az Egri Borműhelyt tíz egri borász közös gondolkodása, együttműködésre való törekvése hozta létre.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-06

Az Országos Borverseny arany- és ezüstérmesei mérettetnek meg az eseményen.

#9
Store Insider
2019-01-18

Az új trendek a sokféleséghez, a tudatossághoz és a technológiai fejlődéshez kapcsolódnak.

#10
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-01-17

A szekszárdi Vida családi pincészet új címkékkel rukkolt elő.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.