hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 539
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-06-17

Áprilisban 6,6 százalékkal emelkedtek a mezőgazdasági termelői árak.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-30

Többek között retket, karfiolt és krumplit is elfogadnak a vendégház italmérésében.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-27

A régió egyik legnagyobb üvegház-gazdálkodása jött létre Győrben

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-22

Egy játék keretében a fogyasztóknak kell kitalálni, hogy milyen ízű burgonyaszirmot vásároltak.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-06

Az elmúlt 10 év legrosszabb termése élelemiszerhiányt okozhat az országban.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-25

Az első két hónap átlagában 8,0 százalékkal nőtt az agrártermékek termelői ára.

#7
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-04-17

Az elmúlt évben a 2-3 százalékos növekedési várakozásokkal szemben 10%-kal nőtt az eladott húsvéti szezonális édességek értéke.

#8
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-04-09

3,7 százalékkal nőttek a fogyasztói árak márciusban - az élelmiszerárak is nagyot emelkedtek.

#9
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-04-01

Szavazzanak kedvenc boltjukra!

#10
Store Insider >> rovataink >> innováció
2019-03-22

Nagyszerűen működteti gazdaságát egy négy gyerekes lengyel asszony a a precíziós technológiának köszönhetően.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.