hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 4
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-06

Gazsi Zoltán vall az Eisberg cégpolitikájáról.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2015-06-10

Nem lesz könnyű menet az itthoni termékekkel betörni a belga piacra.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2011-04-07

A Tudatos Vásárlók Egyesületének aktuális Cégmércéje szerint a drogériáknak bőven van még tennivalójuk. 

#4
Store Insider
2009-10-13
Van-e olyan vállalat, amely hiányozna önnek, ha eltűnne? Az ön vállalata hiányozna-e a fogyasztóknak, partnereknek? Ezt a kérdést Philip Kotler, a sokak által a marketing atyjának tartott amerikai professzor tette fel az IIR Magyarország által szervezett konferencián a nemrégiben a mintegy 200 fős hallgatóságának. (Az Élelmiszer a rendezvény médiapartnere volt.) A cikk az Élelmiszer októberi számában jelent meg.
hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.