hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 196
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-05-17

Fogyasztói motivációk: kényelem, ár, fenntarthatóság.

#2
Store Insider
2019-04-23

Kivéve, ha az élelmiszerről van szó: íme 6 dolog, amiben az élelmiszercímkék jobbá teszik az életünket.

#3
Store Insider
2019-03-29

Az árufeltöltés kritikus pontja a kereskedelmi egységek működésének. A Pricer fejlesztése erre ad megoldást! (x)

#4
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-29

Egyes címkék - logók illegálisak lehetnek.

#5
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-13

Márkaépítésről, a dizájn szerepéről, fogyasztókat érő hatásról és robogós mosómedvékről beszélgettünk Ipacs Géza grafikussal.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-05

A film főszereplője egy polipmániás kislány.

#7
Store Insider
2019-03-01

A pincészet 7 író művével és Veress Tamás rajzaival újította meg a Prémium-borcsalád csomagolását.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-12

Az Európai Bizottság napirendre tűzte a már öt éve benyújtott kérdés megtárgyalását.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-04

Vertikális farm és mesterséges hús: válogatás ifjú élelmiszeripari cégek úttörő találmányaiból.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-01-31

A holland gyártású termékből az EU nyolc tagállamába, köztük Magyarországra is szállítottak.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.