hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 195
#1
Store Insider
2019-03-21

Így lehet hatékonyabb a munkaerő megtartása.

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-13

Így reagáltak a cégek a Cafeteria csomagot érintő változásokra.

#3
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-02-14

Gazdaságos megoldásra jutott az üzletlánc és a szakszervezet.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-01-03

Jelentős változásokat hoz a bértáblán a cafeteriarendszer módosítása.

#5
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-10-26

November 6-án demonstrációval tiltakoznak az adó ellen a szakszervezetek.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-09-20

A munkáltatók további útmutatást igényelnek ahhoz, hogy felelős döntést hozhassanak.

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-09-04

A karácsonyi bejgli, a fitneszbérlet, vagy a születésnapi  bonbon is adóköteles bérré válhat.

#8
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-25

A cafeteria átalakítása miatt. A legfontosabb tudnivalókat gyűjtötte össze a Hrpwr.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-07-09

A garantált bérminimum kevés az alkalmazottak megtartásához.

#10
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-06-21

Elutasítja a szakszervezeti szövetség a cafeteria-rendszer módosítását.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.