hirdetés
2020. augusztus. 15., szombat - Mária.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 538
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-25

Számos áruházlánc tartja fontosnak a biztonságos hazai tojástermelés és a fenntarthatóság ügyét.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-19

A vásárlók visszajelzései alapján a 150-200 g-os kiszerelés egy fő számára túlságosan nagy adag.

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-05-08

Szavazzon kedvenc boltjára!

#4
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-04-27

Az önkiszolgáló kasszák használatát az Országos Kereskedelmi Szövetség is javasolja.

#5
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-04-24

Ezen a piacon gyakran még normál üzemmenet mellett is nehéz pontosan látni a trendeket, most szinte lehetetlent.

#6
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-03-25

Ki hogyan teszi biztonságosabbá a vásárlást a vírussal szemben? - A Store Insider képes összefoglalója.

#7
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2020-03-04

Egy kiváló minőségi sertéshús minden ízében különleges”– indul a sertéshús fogyasztásösztönző kampány.

#8
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-01-08

Az Ynsight Research arra kereste a választ, hogy melyik üzletlánc a legnépszerűbb az online térben. 

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-08-13

A hőségben van, ahol megtriplázódik.           

#10
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-07-15

Az időjárás a dinnyét sem kíméli -  indul a magyar görögdinnye szezonja a boltokban.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.