hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. szeptember. 17., péntek - Zsófia.
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 25
#1
Store Insider >> Márka
2021-08-11

A webáruházak akkor járnak a legjobban, ha folyamatos fejlesztésekkel igyekeznek biztosítani a járvány alatt szerzett vásárlói bázisuk hosszú távú hűségét - 5 pontban a legfontosabb tudnivalók.

#2
Store Insider >> Márka
2021-05-14

A retailereket vezeti be a digitális korba a nyereményjáték piac digitális transzformációjával a Promolab. A nemzetközi piacok meghódítására is alkalmas rendszert a szakember egy éve fejleszti csapatával.

#3
Store Insider >> Vásárló
2021-03-12

A 40 oldalas összegzés szinte csak vázlatos felsorolása azoknak az eredményeknek, amelyeket a tavalyi év kihívásain átlendülve megvalósított a hivatal.

#4
Store Insider >> Vásárló
2021-02-09

A Reacty Digital, reprezentatív kutatásában a megkérdezett internetes vásárlók harmada mondta, hogy a jövőben már soha nem fog ugyanúgy vásárolni, mint 2020 előtt.

#5
Store Insider >> Márka
2021-01-26

A SearchNode kutatása alapján a tavalyi trendek 2021-ben még inkább erősödni fognak. Most kereskedők megkérdezésével újabb érdekes adatok derültek ki az elmúlt időszakról is.

#6
Store Insider >> Kereskedő
2021-01-12

A Stylers Group hat alkalmas, ingyenes online szakmai előadássorozatot indít, melynek keretében az e-commerce üzleti és technológiai aktualitásait járják körbe elismert hazai és nemzetközi szakemberek segítségével.

#7
Store Insider >> Kereskedő
2020-11-19

Magyar befektető támogatja a lengyel edrone növekedési terveit.

#8
Store Insider >> Márka
2020-11-09

Őszi kampányt indított a Dreher 24, hogy aktívan támogassa az alkoholmentes novembert tartó fogyasztókat. A már futó szponzorációs és promó TV szpotokat mától kiegészítiaz interaktív chatbot és intenzív online kommunikáció. 

#9
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-07-01

2020. július 1-ével elstartolt a Nébih chat alkalmazása: Nébo, a chatbot. 

#10
Store Insider
2020-05-14

A Vajda-Papír járvány elleni védekezési protokollja nemzetközi példa lehet.

hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

Itt a Store Insider új podcast rovata! A #PályázzaProFuturával podcast sorozat hasznos információkkal nyújt segítséget minden pályázni kívánó élelmiszeripari, FMCG-szereplőnek. Kattints tovább a rovathoz!

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

hirdetés

Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra cégvezetőknek, értékesítési vezetőknek, értékesítőknek, kommunikációs szakértőknek, politikusoknak, és mindenkinek, akinek a munkája részét képezi, hogy meggyőzzön másokat, értékesítsen valamit: terméket, szolgáltatást, ötletet vagy önmagát.

A TikTok az elmúlt időszakban már nemcsak a tinik és az új social média platformok iránt érdeklődök körében produkált robbanásszerű növekedést, hanem a "mainstream" ingerküszöbét is átlépte, és kezdetét vette a "TikTok-aranyláz". Minden, amit tudni kell róla - egy nap alatt!

Épülj, hogy építhess! – Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra HR-eseknek, cégvezetőknek, coachoknak! 10 alkalmas képzés péntekenként: 10 oktatási nap + konzultációs lehetőség! 2021. októbertől!

Mutassátok meg, hogy CSR-ral valóban lehet jót tenni! Normál nevezési határidő: október 12.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Végső nevezési határidő: október 15.