hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 90
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-09-11

Ez lesz a vállalat eddigi legnagyobb egysége.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-08-15

Egy Hazel Technologies nevű cég elegáns technikával hosszabbítja meg a termények eltarthatósági idejét.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-07-09

A President's Awardot minden évben a vállalat legkiemelkedőbb munkavállalóinak ítélik oda.

#4
Store Insider
2019-06-13

A Miller megcsinálta az első kontrollerként is használható, multifunkcionális sörösdobozt.

#5
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-03-08

Az ellenkezőjét csinálja az Amazon annak, amit eddig tett. Az interneten született Amazon egyre inkább hagyományos boltokban gondolkodik.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-10-05

A teás sör.

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-09-20

3000 automatizált kiskereskedelmi üzletet nyithat az elkövetkező években.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-07-04

Az első relatíve sikeresnek bizonyult.

#9
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2017-10-16

Kerekasztal mellett a versenyhatóságok vezetői, tanácsadók, ügyvédek és a tudományos élet meghatározó szereplői.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2017-09-11

Remélhetőleg a képességei kihasználatlanok maradnak.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.