hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 292
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-04

Étrendi felvilágosítás a kóros elhízás elkerüléséhez.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-01

A chipsgyártó speciális zamatú chipsekkel indít „multiszenzoriális” promóciós kampányt a tengerentúlon.

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-02-22

Pici pötty Magyarország a chipstérképen.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-08

A Lidl és a SPAR is jól szerepelt a European Supermarket Magazine  nemzetközi versenyén.

#5
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-01-31

Átfogó kutatást végzett a NÉBIH általános iskolások körében az élelmiszer-biztonságról.

#6
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-01-16

Megkérdeztük az áruházláncokat saját márkás stratégiájukról.

#7
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2018-12-17

Több mint 400 tonna virslivel készül az év utolsó napjaira a SPAR Magyarország saját húsüzeme.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-12-12

250 négyzetméter műjégre volt szükség a folyosók beborításához.

#9
Store Insider
2018-12-06

Egyedülálló egészségmegőrzési program indult a  a gyermekek egészségi állapotának fejlesztéséért.

#10
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-12-03

Munkatársunk helyszíni riportja a párizsi SIAL-ról.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.