hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 103
#1
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2018-07-16

Az árbevételi adatok ellenére, 2016-tól folyamatosan nő a hazai sörgyártással foglakozó vállalkozások száma.

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-02

Jövőre hétszáz forinttal emelkedne minden ötven százalékfokos pálinka fél literjének ára.

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-06-22

77 milliárd forintot adózott a söripar.

#4
Store Insider
2017-08-10

Emmi: tájékoztatták az iskolaigazgatókat a büfékben árusítható termékekről.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2017-03-09

A Fiatal Családosok Klubjának vezetője kikelt a tanintézmények büféinek repertoárja ellen.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2016-07-14

Egyebek mellett az elhízás térhódítását próbálják visszafogni a közteherrel.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2016-04-29

Ebben az ügyben az Európai Bizottság meg is szüntette az általa indított kötelezettségszegési eljárást.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2016-04-28

A Brüsszel által indított kötelezettségszegési eljárás ellenére továbbra is kiállnak az extra sarc mellett.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2014-12-06

Guinness-rekord dőlt meg a Semmelweis Egyetemen.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2014-10-30

Az adó az egészségi kockázatot hordozó termékeket érinti.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.