hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 56
#1
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2018-12-06

Hatékonyságnövelő közvetlen fogyasztói elérések az almakampányban.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-12-05

Egy hónap állt az áruházlánc vásárlóinak rendelkezésére, hogy szó szerint kisüssenek valamit.

#3
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2018-07-16

Az árbevételi adatok ellenére, 2016-tól folyamatosan nő a hazai sörgyártással foglakozó vállalkozások száma.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-06-27

40 000 hektolitert ittunk belőle egy év alatt.

#5
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-06-22

77 milliárd forintot adózott a söripar.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-05-24

Több vállalkozást kellett minőségi vagy jelölési problémák miatt figyelmeztetni.

#7
Store Insider >> rovataink >> reklámok
2018-03-07

A piackutató rámutathat arra, amire a legjobb marketinges sem gondolna.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2017-08-11

Egyelőre még csak Észak-Írországban kapható a szesszel átitatott húskészítmény.

#9
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2017-08-04

Hőség: csúcson az ásványvízfogyasztás, de a jégkrémek forgalma is átlagon felüli.

#10
Store Insider
2017-06-14

Egyre több ízesített alkoholmentes és különleges sört gurít le a magyar.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.