hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 63
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-06-03

További együttműködés a hazai élelmiszerek érdekében.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-10-19

Három kategóriában is elismerésben részesültek az üzletlánc sajátmárkás termékei.

#3
Store Insider
2018-09-15

Mintegy 300 résztvevő 750 kilométert tett meg a szakmai programon.

#4
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-09-13

Nyilatkozott Bognár Lajos az MCS Vágóhíd Zrt. 2016 áprilisában átadott telephelyén.

#5
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2018-09-12

Nem lesz 5 százalékos áfakulcs.

#6
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2018-09-12

A feldolgozóiparban a beruházási aktivitás 2018 második negyedévében 3,2%-kal, az élelmiszeriparban 6%-kal nőtt.

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-09-11

Továbbra is a hazai élelmiszerek népszerűsítése a fő cél.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2017-12-18

Az üzletlánc múlt hét kedden ünnepélyes keretek között vehette át a kitüntetést.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2017-09-18

A cég már a következő fél évtized fejlesztési tervein dolgozik Mátészalkán.

#10
Store Insider
2017-09-14

Szívesen támogatják a Coop Rallyt: a Coop csoport célkitűzései egybeesnek az FM és a kormány céljaival.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.