hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 568
#1
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-11-15

Az esemény célja, hogy a figyelem középpontjába állítsa a kereskedelmet.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-11-11

A COOP számos dolgozójának munkáját díjazták az Európai Kereskedelem Napján.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-11-07

Ismét Energiatudatos Vállalat címet tanúsító védjeggyel ismerték el a COOP Gazdasági Csoport fejlesztéseit.

#4
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-10-07

Újabb Érték és Minőség Nagydíj elismerést kaptak a COOP sajátmárkás termékei.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-10-01

Tavaly mintegy négyezer bejelentés érkezett az EU élelmiszer- és takarmánybiztonsági riasztási rendszerébe.

#6
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-09-10

Van, hogy a felelősségvállalás beépül a profitcélok mellé, a vállalati „DNS-be”.

#7
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-09-06

A szakmai program mostanra 119 hazai élelmiszergyártót és -forgalmazót mutatott be.

#8
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-09-03

Másfél évtizede a magyar termékekért.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-08-16

A beruházást a Baromfi-Coop Kft. valósította meg 2,6 milliárd forintból.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-07-26

A GVH nem lát kivetnivalót a tranzakcióban.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.