hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 21
#1
Store Insider
2019-02-14

A Cornexi a közelmúltban jelentette be a HCN, azaz a hozzáadott cukor nélküli termékportfólióját.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-07

A hozzáadott cukor nélküli termékvonalukat erősítik.

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-10-04

11 kategóriában, és számos alkategóriában adta át az Élelmiszer magazin a mentes termékek díjait.

#4
Store Insider
2017-09-21

III. Szeged Nova Futónap: a Cornexi munkatársai maguk is lefutják az 5 km-es távot.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2017-03-08

Hat, új zabkása ízzel jelentkeznek, amelyek közül kettő is hozzáadott cukor nélkül készül.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2016-11-25

A termék első lett a NÉBIH Szupermenta terméktesztjén.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2016-07-20

A termékeken feltüntetett átlagos tápértékjelölés a legfontosabb támpont.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2016-02-02

Egy új gabonapehely-termékcsalád bevezetése nagyot lódíthat a vállalat szekerén.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2015-11-27

21 kakaós- és csokoládés gabonagolyót ellenőrzött novemberi Szupermenta terméktesztjén a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal NÉBIH. 

#10
Store Insider >> rovataink >> márkák
2015-02-26

Több mint félszáz munkahelyet teremthet ezzel a cég.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.