hirdetés
2020. augusztus. 14., péntek - Marcell.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 23
#1
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-08-07

A Henkel erőteljes általános üzleti teljesítményt nyújtott a COVID-19 világjárvány jelentős hatása ellenére.

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-07-31

 A rágó múltjáról és jövőjéről tartott szakmai konferenciát a Magyar Édességgyártók Szövetsége.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-31

Az agrár-élelmiszeripar szereplőit kérdezik a Covid-19-járvány hatásairól.

#4
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-07-29

Egy pandémia hatásai: Kurucz Péter, kereskedői kapcsolatok igazgató, Nielsen Connect.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-16

A pandémia okozta bizonytalanságok globális szinten beárnyékolják a középtávú mezőgazdasági kilátásokat.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-09

Megtartotta a járványidőszakot követő első Üzleti Klub eseményét a Magyar-Kínai Gazdasági Kamara.

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-07-07

A humántőke fejlesztése soha nem volt olyan időszerű, mint most.

#8
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-06-19

A Henkel ismét megerősíti stratégiai irányvonalát a célzott növekedés elősegítésére.

#9
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-06-03

150 millió euróval támogatja a vállalat a kiszolgáltatott nőket és a környezet megóvását.

#10
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-05-29

A GfK Hungária több mint 2.700 háztartásban végzett online kutatást a COVID-19 vírus hatásáról.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.