hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 955
#1
Store Insider
2020-03-30

Ráéreztek, most nem az arany karkötő megy: 60 ezerért árult kézfertőtlenítőt az ATV-n az Ékszer TV.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-03-25

A cég a második negyedévben 20 százalékos visszaesésre számít.

#3
Store Insider
2020-03-23

Lehet-e jogszerűen reklámozni a vírus ellen védő termékeket?

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-03-20

A kormányok rengeteg különböző intézkedést hoznak a csődközeli állapotba került cégek megsegítéséhez.

#5
Store Insider
2020-03-13

A GVH a COVID-19 kapcsán hívja fel a fogyasztók, a hirdetők, a hirdetések közzétevői figyelmét.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-03-11

A nehezen modellezhető új rizikófaktorok a jövedelmezőséget és a csődeljárások számát is befolyásolják.

#7
Store Insider >> pályázat
2020-03-04

Újabb 43 millió forint támogatás 182 helyi projektre.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-02-20

Az étkezések megfelelő ütemezése például alapvető fontosságú lehet.

#9
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-02-19

Egészség, környezetvédelem, állatjogok.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-02-19

Tavaly a cég árbevétele 7 százalékkal gyarapodott 2018-hoz képest.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.