hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 22
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-01

A magasabb elvárásokhoz igazodó vállalatok jelentős árbevétel-növekedéshez juthatnak.

#2
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-02-01

Az ALDI is csatlakozik a munka és a család egyensúlyát elősegítő kezdeményezéshez.

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-06-13

Szerethető munkahellyé válni megtérülő befektetés - megoldás-e az employer branding?

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-02-23

A ClientFirst Consulting kiosztotta az idei „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban” díjakat.

#5
Store Insider
2017-06-06

A közvéleménykutatást mentorprogram és online képzések is követik a jövőben.  

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2017-01-31

Az értékesítésben 9 százalékkal, a központi irodákban dolgozóknál 7 százalékkal nőnek a juttatások.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2016-08-10

Július végén és augusztus elején két tárgyalóját is átalakította a vállalat.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2016-04-21

A vállalat üzletei környezetének figyelembe vételével alakítja ki az egységek munkarendjét.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2016-04-12

Az üzletlánc dolgozóinak 95%-a elégedett a munkahelyével.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2015-11-18

Az üzletlánc nélkül ma nem lenne ilyen súlyú magyar kereskedelem.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.